пракса (имн.) - во (предл.)

Иако во раните години на деветнаесеттиот век оваа дејност беше ценета и се сметаше за сериозен и корисен метод во процесот на истражување и обликување на стилот на писателот, многу повеќе отколку што тоа било пракса во изминатите векови, постоеше уште една струја со тенденција да направи пресврт во статусот на преведувачот.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Дневната пракса во мојата страшна земја тоа го докажува.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Убиството на Љубовникот е изведено во една доследно иронична орална пракса во петтиот простор на филмот, во оставата претрупана со книги, еден вид тажна библиотека која претходно служеше како љубовничко засолниште.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Тажната книжевна пракса во мојата земја покажува дека дневникот е всушност, воен жанр.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Вчудоневидени ќе дознаеме дека споменатата пракса во работата на сонот им е својствена и на најстарите нам познати јазици.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Неколку месеци подоцна, кога Матеј беше на пракса во САД, ми кажуваше дека кај пациент што е тешко болен и хоспитализиран на некој оддел, ако има потреба од друга интервенција, доаѓа тим од доктори таму каде што лежи, а не него да го шеткаат лево-десно.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Бевме сигурни дека ќе беше импресиониран и горд што твојот син беше на пракса во една вака средена болница.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Она што треба да биде пракса во мигот кога некој ќе треба да се регрутира во редот на театарџиите, творците, е да се констатира дали има срце или не.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
За ваква пракса во судството па и во партиските организации авторот прв пат слушаше.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
„13 „Alien abduction syndrome“ („синдром на киднапирање од вонземјани“) е појава „озаконета“ во психијатриската пракса во САД, и инспиративна е за многу рецентни SF филмови.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Обете можности за мене се интересни како и масовните убиства и alien abductions, што сè е симптоматично за нашата културна клима. 184 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Деструкциската уметност би требала да биде политички влијателна и општествено ангажирана, пракса во којашто уметникот се бори за растворање на институциите на моќта коишто дехуманизираат, експлоатираат и уништуваат.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Како резултат на реториката на Студената војна и трката во вооружување Мецгер ги прочистува дијалектичките аспекти на својата теорија проширувајќи ја Авто-Деструкциската уметност во Авто-Креативна уметност и брусејќи ѝ ја идеолошката димензија.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Најсериозно размислуваме да го испратиме господин Андреевиќ на пракса во централата во Берлин.
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)