субјект (имн.) - во (предл.)

Со промените кои се случиле во средината на 1943 година на воен и политички план во Македонија: формирањето на ЦК на КПМ, оперативните зони и формирањето на слободни територии, а посебно успешно изведените оружени акции кои биле преземени на територијата на Првата оперативна зона, во британското Министерство за надворешни работи почнале да пристигнуваат извештаи во кои се зборувало за “појава на македонските оружени партизански групи“.81 Таа информација за британскиот политички врв претставувала изненадување бидејќи дотогаш Британците не калкулирале со Македонија како фактор кој по војната би можел да биде самостоен и би претставувал субјект во политиката на Балканот.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Со други зборови значи, задача за феминистичката теорија е како да се сфати идентитетот како место на разлики: жените заземаат различни позиции на субјект во различни времиња; задачата е како да се промисли овој мултиплицитет.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Сите тие нешта станаа само субјекти во однос на рајското привидение.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Така, во Шеќерана е формиран нов синдикат под менторство на раководните структури (т.н. независен синдикат), а вработените се условени и принудени да членуваат во него – нај- често преку закани за прераспределба на полоши работни пози- ции и за отказ по основ на технолошки вишок.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ова се прави со цел да се натераат, на еден преќутен и суптилен начин, „сами“ да се откажат од членството во Агро-синдикатот – кој се јавува како релевантен субјект во сите изминати преговори со работодава- чот, да се расцепка и компромитира неговата структура, а пред јавноста и институциите да се остави слика за божемно постоење на синдикално организирање.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Следните промени во оваа област дојдоа со рогацијата од февруари 2014 година со додавање на два нови става кои пропишуваа дека „преместувањето на странци кои веќе имаат засновано работен однос кај правен субјект во Република Македонија од еден правен субјект во друг правен субјект, нема да се поврзува со пазарот на трудот“, а дозволите за вработување на преместените работници се издаваат без да бидат исполенти посебните услови утврдени во овој закон.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Тој недостаток кој го означува зборувачкиот субјект засекогаш го спречува субјектот во постигнувањето задоволство, исполнување на желбата - субјектот така е бесконечно потресуван со својата сопствена желба и желбата на другиот.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Но едновремено постави темели за воспоставување закон кој го повикува на одговорност субјектот во однос на природата.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Резултат на тоа е одбивање на доминантното сексуално – и родово – кодирање на културните вредности и калење на нестандарден, дисидентски однос кон културните практики, однос поусогласен со геј-желбата. ‌Машката геј-култура не ги позиционира баш своите субјекти во некоја меѓуположба – да речеме, на половина пат – помеѓу мажественоста и женственоста.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Наместо тоа, искажува нешто друго – нешто карактеристично геј.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Всушност, помага да се воспостави геј-идентитет што не се изедначува направо со ниту една постојна родова положба, туку кој се дефинира преку својата дисонантност, преку отклонот од конвенционалната родова мапа на мажественоста и женственоста. ‌Машката геј-култура ги користи женската субјектна положба и женствената идентификација за да му се спротивстави на нормалното кодирање на културните предмети и активности според некој строг родов поларитет, машки наспроти женски, истовремено заземајќи и женска субјектна положба за да овозможи сексуализирање – всушност, хомосексуализирање – на културните активности (спортовите, операта) кои нормално се кодираат како хетеросексуални.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Таа овозможува алтернатива, нов склоп од можности.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Како организми ние сме дел од светот на феномените но како протуберанци на библиотеката ние сме субјекти во однос на него.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Сонцето весело грееше.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Студентот започна да си потпевнува некоја песничка, по што забележа дека покрај него се заседна некаков си субјект во наконтена облека.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)