во (предл.) - пиеса (имн.)

Робот на уметноста може да направи сè уметноста да живее на ниво на господар – пишува Кацаров, па потсетувајќи на култната Госпоѓица Јулија, поентира: „Сакам ороспиите да бидат што подалеку од театарот зашто тие со своите впечатливи бои, со нагонот за брзо ширење, со цветањето во секое време, можат да го заведат, па потоа нешто слично како Жан во пиесата на Стриндберг, да остане засекогаш покриен од гнилежот на нивните најситни потреби...“.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Особено подвлече, дека главната личност во пиесата, протата, е од Витолишча, поповиот Крсте, на чие име истури една торба пофалби.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Сакам ороспиите да бидат што подалеку од театарот затоа што тие, со своите впечатливи бои, со нагонот за брзо ширење и со цветањето во секое време, можат да го заведат истиот, па потоа, нешто слично како Жан во пиесата на Стриндберг, да остане засекогаш покриен од гнилежот на нивните најситни потреби...
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
„Робот си е роб, ороспијата си е ороспија“ ѝ вели Жан на Јулија во пиесата на Стриндберг, „Госпоѓица Јулија“.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Дејствието во пиесата е испреплетено со низа комични и смешни ситуации.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
ПАРАСКЕВА: Зошто во пиесата пишуваш дека си уметник кога си лудак? ЈАКОВ: Која е разликата?
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)