во (предл.) - последен (имн.)

Но во последно време почнав да забележувам некакви малерозни знаци.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тој повеќе не пие млеко, а во последно време и не е добар со здравјето откако со ова (го подига топчето) му направив дупка во главата!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
А татко ми сакаше да станам глупав научник!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Досега никому не му текнало така да се пошегува со големиот Еди Краста.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Мојата несигурност се протегаше и на таа страна: Дали се работеше за нејзина цврстина и несебична поддршка, или се работеше за тоа, откога и таа ќе дојде во Маказар, конечно тука да завршат нашите повремени меѓусебни растргнувања што се јавуваа во последно време?
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Би се согласил со твојот предлог. (Не знам дали во последно време сум станал волку попустлив во сѐ.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Остана сосем сам, милји оддалечен од неговиот искрен и лојален пријател за кого мислеше дека во последно време беше единствениот способен за здраворазумен дијалог.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Татко му, мал железарски трговец во турскиот дел на Скопје, беше спечалил во последно време малце пари на шајките што успеа да ги прибави од Софија преку Коча - па неговиот син, што првпат тука покажа некаква практична смисла, можеше да ужива заслужена издршка за повеќе месеци.
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
Во недела претпладне кога одеше стариот в црква, таа почна во последно време да ги понадува било со слатко било со ракија, при кое Пискулиев си ја испиваше целата чашка.
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
Уморниот полициски комесар Руслан Федари, инаку директор на „Филип Б“, беше презадоволен од финансиските ефекти на неговата фирма во последно време.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Во него се слеваат “битијата на природата, резултатите на индустријата, техниката и богатствата, делата на културата, вбројувајќи ги тука и начините на живеење, ситуациите, модулациите или раскинувањата со секојдневното”, кон што треба да се додадат јачината на медиумите, брзината на комуникацијата и мноштвото на услужни дејности коишто во последно време најбрзо се развиваат.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
П.В.: Право да ви кажам, дечки, сите мои траектории во последно време личат на некоја стравична ешеровска безизлезност; круг, јамка, врвца, мебиусова лента, како и да го наречете, сево ова ми делува толку проклето исто, толку неподвижно, што...
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Џипот беше натоварен - озгора, со филмска камера, геодетски статив, камионски акумулатор, војнички шатор и високоволтажни кабли, бакалски завиткани и амалски стегнати во дебела бала од изабен и раскршен тер-папир; а однатре - со распашаниот остаток од екипата за снимање, без режисерот и снимателот, кои беа претходно отидени на договорнаконкретизација во штабот и во последно, завршно рекогносцирање на теренот.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Во последно време овој „добротвор“ многу е изитрен и во договор со големците од Белград ја чисти својата околија од интелегенцијата на еден многу посебен начин.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Сите несреќи што во последно време се случуваа во куќата беа во врска со него.
„Маслинови гранчиња“ од Глигор Поповски (1999)
Но во последно време Данел молчеше додека ручаше, а на Фрак му пречеше тоа.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Зад работилницата имаше една празна цилиндрична канта од масло, и во последно време еден клукајдрвец беше се навикнал да колве на неа.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Земанек стана и беше решен да дојдеме попосле, на претставата од пет; но јас станав и, како што редовно ми се случуваше во последно време (да зборувам нешто што воопшто не го мислам, небаре имам туѓ јазик, небаре живеам исечоци од туѓ живот), реков: „Да, господин.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Самата нормалност веќе не е доволно нормална за да им го поткрепи на геј-луѓето чувството за сопствената вредност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Би ги изневериле луѓено со својата здодевност и баналност кога ќе разберат дека во недела попладне одиме во супермаркети, дека си ги носиме децата на училишни претстави и дека гледаме филмови’“.456 Избирањето геј за претседател, наводно, не би сменило ништо: никој нема да ја види разликата.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Не само што меѓу нас излегле од мода геј-верзиите на радикалната политика, на радикалниот секс и на радикалните животни стилови, туку геј-луѓето изгледа одново ја откриваат и ја промовираат супериорноста на хетеросексуалните општествени облици, вклучително и фрапантно архаичните форми (како венчалните огласи во друштвените рубрики на локалните весници) кои ги напуштаат дури и самите хетеросексуалци.455 Се трудиме да ги победиме хетеросексуалците на нивни терен. ‌Повеќе нормалност, изгледа, веќе не ги задоволува асимилациски настроените геј-луѓе.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во тој видлив обид да ги надминат стрејт-луѓето во лотаријата на нормалноста и да ја избегнат заканувачката дамка на стигмата, геј-луѓето во последно време почнаа да се гордеат со својата здодевност, обичност, просечност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Сведоци сме на подемот на еден нов и силен култ на геј-обичност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Прераскажувајќи му го животот на она трето лице за кое самиот себеси се смета, чувствува во последно време чудна осаменост во оној дел од внатрешноста, кој за жал не може да се опфати со обично зборување и кој, на необјаснив начин започна да се исполнува со празнина и тоа таква, што го поттикнува да чувствува сомнеж.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Бројни показатели сведочат дека популарната музика во последното десетлетие стана најважен сегмент на популарната култура (на крајот на краиштата, за растечката важност можеме да судиме веќе само од вонредно зголемениот број на најразлични напади врз неа), додека музичката телевизија (во мислите ми е пред сѐ MTV) за помалку од десетлетие стана централен орган на целата популарна култура.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Веќе заради мојата “зависност од музиката” не можам (и не сакам) да тврдам дека написот што следи е нешто повеќе од субјективен поглед.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Најверојатно без многу ризик можеме да тврдиме дека денес популарната музика со своите карактеристики е некаков основен модел на современата популарна култура.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Племенска интелигенција: Најмалку во 22.000 години (приближно од 25.000 до 3000 п.н.е) технологиите на мислење-комуницирање на сапиенс беа како на пет-годишно-дете: телесни и орално-гестовни. 2.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Нашите млади, новорегрутирани видови во последно време поминаа низ неколку стадиуми на интелигенција: 1.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Но, за мене не е најлошото тоа што тој не сака да верува во Господ, туку што во последно време почнува да ја губи вербата и во световните Богови.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Ова со авторите го земав како пример затоа што во последно време сѐ повеќе сме соочени со податоци кои зборуваат дека има многу писатели на драмски дела и многу малку читатели на истите.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Така, во последно време се почесто ми се наметнува констатацијата дека нашиот културен идентитет го штитат ВОЛОНТЕРИ.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Од таквите портрети би се исплашила и родената им мајка и домашната литература која во последно време ја изгуби навиката да си ги јаде сопствените чеда.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Но не можеше да го стори ни едното ни другото, едноставно беше смрзнат од ужас.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Друго не знаеја, оти во последно време мрежата на селски поткажувачи се распадна – некој ги пробил базите на податоци во Министерството, им кажаа, и се слушаше дека почнале да ги ликвидираат, еден по еден.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Втората мисла му беше да се спружи на земја, рефлекс што го стекна во последно време секогаш кога ќе слушнеше рафална стрелба.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Но, тој цел свој живот бил во неприродно друштво, оти, во суштина, не се чувствуваше комфорно во кое било друштво (освен, во последно време, во нејзиното).
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
А некои и смениле страна, им се придружиле.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Оваа насока на размислување во последно време сѐ повеќе се критикува.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Кога повторно ќе кликнете на глувчето, влегувате во последното ниво, на екранот се појавуваат текстови од американските вести за тој регион. OГЛО: Зошто избравте толку кратки цитати, од една - две реченици? okno.mk 53 IГЛЕ: За да овозможам брзо разбирање на настанот.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
А во последно време и со пудра и кармин доаѓа, па и кошулата проѕирна, па градникот ѝ сѐ ѕирка одоздола“.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Сакам, на овој мојот, да му ги оттргнам оние црни мисли што во последно време го следат како сенка.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
- Некако во последно време сѐ поретко ме дочекува пред прагот.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Зборот гозба за Рада беше најсмирувачката комбинација зашто во последно време секогаш беше гладна.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Добро помни кога татко ѝ ѝ ја стави на глава мајчината капа, само за да ги развесели децата. – Времето си врвеше, но таа сè уште седеше крај прозорецот со главата навалена на завесата и го вдишуваше мирисот од прашлив крепон.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Забележа дека во последно време татко ѝ нагло старее.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Во последно време најбарана беше „богородица“.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Меѓутоа, во областите како што се типографијата, хирографијата (пишување со рака) и психологијата на некои аспекти на тие проблеми во последно време им се обрнува посебно внимание, особено во врска со наставата на читање и пишување и со визуелната перцепција.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Веќе имаме адаптирано десетици латини~ни фонтови во кирили~ни, а во последно време нашите дизајнери дури се осмелуваат да креираат и сопствени, авторски фонтови.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Конкретно, Хаке, преку истражувања и изложби, води крвава битка со мега-компаниите како Калвин Клајн, Мерцедес Бенц и Филип Морис, кои во последно време се и покровители на грандиозни уметнички проекти и изложби по светот, дури и колекционери на дела од современата уметност.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Но во последно време ремените со кои беше врзан беа полабави.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Таа беше омилена во последно време во Министерството за изобилство.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Можеби потоа ќе му помине. (На својот маж.) Ти мене во последно време некако непријатно ме изненадуваш и не ми се допаѓаш, Пол.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Моја цел во последно време е да ги истакнам овие две струења и да ги поставам различните насоки во кои тие нѐ водат.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Но зошто во последно време филозофите зборуваат за метафизика?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Леонид Викторович зборуваше за драмите, дека ако во првото дејствие има закачено на ѕидот пушка, тогаш во последното таа треба да изневери, да не испали.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во последното писмо, Карл ѝ пишуваше на Марија дека татко му и Марша се согласиле тој да дојде во Македонија за време на зимскиот распуст.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Затоа, во последното писмо, праша: како се свекрвата и свекорот?
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Ваљда отиде до Партија, да се распраша какви се во последно време односите на СФРЈ со Израел.
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
Мајката Ервехе, како вистинска балканска – мајка храброст, со ќеркичката Дрита (Светлана), со светлина во прегратка која ќе ја води низ мрачните предели на војната, жива и здрава ќе стаса во последното спасено гнездо на семејството во Тирана.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Но неочекувано и несфатливо, во последно време се појавија фармерки популарно наречени 505.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
„Изборот на четиво во последно време во Скопје навистина е скуден“, му рече авторот на пријателот.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Ама јас во последно време почнав често да правам прекини во работата од причини што јас се лекував, а за тоа причина беа моите нерви и алкохолот.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
А авторот нејзе во последно време ѝ се јавува по полноќ и секогаш ја наоѓа кога ора по Интернет заглавувајќи во еротски „дејанија“.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Тие, пак, веќе биле во Полска, јас во Америка.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Милијарда неточни часовници што збунуваат.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Херк Jonhson во последното делче од последната секунда го постигнува победничкиот кош, а Меги Lopez толку добро рапува, нишајќи го згодниот задник.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Но, за среќа, тоа не се случило и романот „Ана Каренина“ на Лев Николаевич Толстој можел слободно да возбудува и облагородува генерации и генерации читатели.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Повторно, како секогаш во слични случаи во последно време, им бев лут.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
ТАА не е неделно списание и не излегува, како што вели тој, „во последно време откако се намножија независните весници“, туку е месечник и излегува повеќе од седум години.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Посебно, кога во последното писмо во кое го поставувате прашањето за душата, коешто јас некогаш им го поставував на моите родители за нејзиното постоење (во романот Атеистички музеј), се сеќавам на фрагментот што ми го испративте, препишан во младоста од книгата на германскиот филозоф од еврејско потекло Макс Пикар, Светот на тишината.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Меѓутоа овој проблем повеќе пати ме обземаше така што минатиот јуни, за првпат исто така, јас му напишав на еден продуцент на радио емисии.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Вие ваква обединувачка тишина откривате прикажана и во Татковите книги, Атеистички музеј...
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Тишината беше мудрата таткова потрага на одговорите од вревата на утрешниот живот.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Можеби тоа можеше и да се претчувствува неодредено во последно време.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Кога за тој иљач дозна и Емин бег и ја викна кај себе, таа го замоли за возврат да му дозволи на син ѝ, ибн Тајко, да го напушти местото, зашто момчето изгледа не е со сите во последно време.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Прашањето гласи: „Имаш ли дечко”?
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Но, сево ова е ништо наспроти едно прашање што во последно време сѐ почесто ми го поставуваат божем на мајтап, ама сепак сериозно.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Дури чичкото кажал дека било големо чудо што јас не сум умрела, затоа што тој во последното водење љубов, во мене го засадил плодот, па ако се фател, од самата магија можело да умрам.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Некако тешко ми паѓаше, во последно време кога и да одев да полагам испит, ми се приспиваше, не можев да се фокусирам, умот ми се заматуваше.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)