во (предл.) - сад (имн.)

„13 „Alien abduction syndrome“ („синдром на киднапирање од вонземјани“) е појава „озаконета“ во психијатриската пракса во САД, и инспиративна е за многу рецентни SF филмови.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Обете можности за мене се интересни како и масовните убиства и alien abductions, што сè е симптоматично за нашата културна клима. 184 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Овој спор настана поради следново: продавачот брка во садот за сладолед. Капакот стои отворен.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Тие сугерирале дека такви луѓе би можело да се најдат во САД.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Во САД една проминентна инстанца на оваа опсесија на завера може да се препознае во The New World Order на Пет Робертсон, но, како што неодамна видовме, има и многу други.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Чекајќи да загргори водата во садот мислата му избега.
„Посегање по чудесното“ од Србо Ивановски (2008)
Во САД, сексуалните, емотивните и романтичните врски меѓу мажите, кои некогаш биле конвенционални, почнале да се разводнуваат долго пред крајот на деветнаесеттиот век, а средносталешките мажи почнале да го избегнуваат телесниот допир со други мажи од страв да не бидат сметани за девијантни.55
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, таа настрана мода не потраја и многу лезбејки и геј-мажи во САД, како Џон од Анаполис, сега си се вратиле на тврдењето дека геј-мажите ги дефинира, ако воопшто ги дефинира, само нестандардната сексуална наклонетост, која сама по себе не мора да е сврзана со ниедна друга одлика на личноста.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, голем број културни практики што се карактеристични за машките геј- заедници во САД немаат свој соодветник никаде на друго место.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Успехот на зборот деконструкција без сомневање мора да се сведе на фактот дека деконструкцијата очигледно била почувствувана како антиструктурализам или постструктурализам, како што често се вели во САД. Јас никогаш не го употребив тој збор.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
1971. Добива значајни награди и почесни докторати во САД, Изреал, Оксфорд, Лондон.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1968. Се враќа во Буенос Аирес. Излегува Книгата на измислени суштества.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1972. Нова книга проза/стихови, Златото на тигровите.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Се снима филм според едно негово сценарио. 1969.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Патување во Израел и пак во САД.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1973. Ги посетува шпанија и Мексико кадешто држи предавања.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Кога перонистите пак ја преземаат власта Борхес дава оставка на местото директор на Националната библиотека и заминува во пензија.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
1967. Се жени со пријателката од младост, Елза Астете Миљан, со којашто заминува во САД и на Харвард држи специјален курс за поезија, како и литературни вечери во разни градови.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Во весникот кој објави за нелегалниот престој на Вендерс во САД за време на снимањето на „Париз-Тексас“, го пишува и ова: „Вендерс пред своите обожуватели призна дека нелегално го снимил филмот!“
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Однадвор идеше малаксано џангарање во тенекиени садови, искинати разговори, плискање на чорбата во садовите и мласкање со уста.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
И млекото, по правило, се цица од боски, но често се продава во садови за вода...
„Куршуми низ времето“ од Љупчо Стојменски (1976)
- Потоа Христос станал, ја соблекол горната облека, се препашал со крпа, турил вода во садот за миење, па почнал да им ги мие нозете на учениците и да им ги брише со крпа.
„Молика пелистерска“ од Бистрица Миркуловска (2014)
Следната година отидовме пак во САД. Овој пат во Сиетл.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
YALE и другите факултети во САД имаат традиција на свечениот чин да присуствуваат познати светски личности.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
4. Гаврил, нашиот постар син беше во САД на студии.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Во САД тој добива ново значење: означува цело движење на луѓе коишто истражуваат други традиции, особено Азиските религии, кои не се научно класифицирани. Тоа често се нарекува метафизика.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Тупотат со копитата Удираат во садот со месечево млеко Не будат нас блудни коњаници Вјавнати на своите илузии Во осветувањето на семето Што нè создаде Со кое создаваме Во галоп.
„Забранета книга“ од Веле Смилевски (2011)
Утредента Едо брзо и лесно, благодарение на својот усет за работењето на моторите со којшто беше очигледно надарен, му ги смени плочките на кочниците после што течноста во садот за глицерин се поткрена и светлото на шалт-таблата престана да се пали.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Мајка му се смешкаше, но кога еднаш наѕирна во садот во кој ги чуваше колачињата, виде дека се тие преполовени.
„Зоки Поки“ од Оливера Николова (1963)
Ситуацијата во која се наоѓа музиката во САД и Европа постои и во Јапонија.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Завршувајќи ја статијата, Г.Пирински ќе заклучи дека „формирањето на слободна Македонија е едно од најголемите постигнувања на Ослободителната војна на народите на Југославија“, што е „потврда за вистинскиот демократски карактер на Титовото народноослободително движење“, изразувајќи надеж дека тоа ќе претставува „пресвртница на патот кон подобра иднина на балканските народи“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Понатаму ќе забележи дека „не е на нас и на нашите грчки пријатели овде во САД да полемизираме за идните граници на Македонија“, бидејќи тоа „прашање, без сомнение, може и ќе биде решено од самите Македонци во сите три дела на земјата, преку соработка и со пријателска помош од нова Југославија, нова Бугарија и, (ние се надеваме), нова Грција“, а желба на сите Македонци во САД, како што истакнува Г. Пирински е да се најде „пријателска солуција која ќе биде задоволителна и за Македонците и за сите демократски балкански народи“.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)