во (предл.) - фокус (имн.)

Воведна напомена: „It’s the end of the world as we know it”2 Расправите за мултикултуралноста и за „крајот на историјата” сé повеќе се во фокусот на вниманието на луѓето што се обидуваат да ги разберат современите движења во светот.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Современата дијагноза „Постмодерна” во фокус го има плуралитетот.
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Фантазијата е на власт, како и посветувањето и интелигенцијата, и ние токму сега го доживуваме, или во блиска иднина ќе го доживееме, совршенството на општественото: сѐ е достигнато, небото на утопијата се спуштило на земја и она што некогаш изгледало како сјајна перспектива, сега делува како катастрофа во фокусот на некое временско сочиво што го успорува темпото.“
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Но кога сексуалните конотации на тоа стакло се разгледуваат во светлината на католичкото воспитување на Дишан, тешко е да се поверува дека токму таа фотографија - на која е прикажана познатата Санта Марија дела Салуте од десна страна, а од лева во далечината се гледа Ил Реденторе - е одбрана потполно случајно.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
И како што сугерираше и самиот плакат, “Големото Стакло” беше во фокусот на изложбата во Палацо Граси, но оригиналот беше премногу кршлив за да може да се транспортира од Аренсберг Колекцијата од музејот во Филаделфија, каде што сега се наоѓа (закован е на постамент, цементиран на подот).
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Последниве години, предлозите за легализација на дрогите се најдоа во фокусот на јавните расправи.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Но сепак, колку што оваа војна се одолговлекува, попушта и разбирањето за самиот проблем - затоа, ова е можеби вистинскиот момент да се преиспита и да се разгледа правецот на идните дејствувања.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Оттогаш, главоболките не беа во фокусот на терапијата.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Книгата ги скандализира психоаналитичарите, и оттогаш Делез речиси непрекинато е во фокусот на медиите, како контроверзен и провокативен мислител кој отвори нови „илјада платоа” на мислењето. »
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Повеќе ништо не беше на своето место и во фокусот; нештата не беа во својата вистинска и природна форма.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Повторно очите му гледаа во фокусот и во перспективата; а ушите му ги слушаа познатите природни гласови, наместо грозоморните еха.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Неговата сопруга беше во фокусот на неговите одмаздољубиви чувства.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Изворот на гласот беше замаглена глетка, но сега заоблената форма му беше во фокусот, со крпа в рака го бришеше шанкот.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Милан повторно ѝ дојде во фокусот. Но нешто му се има случено.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Алфред Хичкок (во благодарничкиот говор при доделувањето на наградата Film Society of Lincoln Center, во Њујорк на 29. 4. 1974) Margina #21 [1995] | okno.mk 41 ИЗБРАНА БИБЛИОГРАФИЈА На почетокот секако е делото на ERIC ROHMER in CLAUDE CHABROL (Chabrol), Hitchcock, Editions d’aujourd’hui, Paris 1957; кое претставува - покрај бројните статии во Cahiers du cinéma, почнувајќи од вонредниот број од 1. 1954, посветен на Хичкок - пионерски успех: Хичкок прво беше издвоен од „комерцијалната кинематографија” и во фокус беше длабоката мисловна содржина на неговите филмови.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Ова има свој одраз во многуте современи теоретски размислувања за јавниот простор, каде градовите остануваат во фокусот на анализата.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Од најраното значење на поимот кое датира од античка Грција, јавниот простор речиси секогаш е урбан простор.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Во втората половина на 20 век, во фокусот на вниманието веќе не беа бегалците туку трудовите емигранти.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Нашиот вид, низ седум децении, претрпе поголеми, побрзи, покомплексни бранови на мозочни промени одошто припадниците на нашиот вид доживеале во последните 25000 години.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
СТАДИУМИ НА ХУМАНИЗАЦИЈА Како што го враќам филмот наназад низ моите седумдесет и плус години на служење како СамоРегулирачки Агент и Еволуциски Скаут, ова гледиште се појавува во фокус.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)