во (предл.) - јавност (имн.)

Функцијата на јавното обвинителство ја вршат јавни­ т обвинител на РМ и јавните обвинители (чл. 4, ЗЈО).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Јавното обви- нителство е должно да ја информира јавноста за одделни случаи по кои постапува, особено ако се од таква природа што предиз- викуваат поширок општ интерес во јавноста или се од значење 260 за остварување на функцијата на јавното обвинителство заради заштита од криминални или други противзаконски дејствија.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Гонењето се презема по приватна тужба (чл. 252, КЗ: „Злоупотреба на довербата“). 4.  Јавното обвинителство е единствен и самостоен државен орган кој ги гони сторителите на кривични дела и на други со за- кон утврдени казниви дела и врши и други работи утврдени со закон (чл. 2, ЗЈО).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Што се однесува, пак, до оваа тема – која често и е дебатирана во јавноста – треба да напоменеме дека, досега, ниту еден од трите македонски ЗРО не ја регулираше оваа материја!?
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
9.  Не беше прифатено само барањето за исплата на регрес за годишен одмор, односно популарно наречениот К-15.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Туку да ве прашам вака во доверба, да не не смеам да да- вам вакви ексклузивни информации во јавноста, па сите да мислат овој не е арен?
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Ова мое пишување нема да излезе во јавност, но доволно е да го прочитаат моите деца и внуците.
„Ласа“ од Наташа Димитриевска Кривошеев (2011)
Го обвинуваа за арогантност, нескромност, за неодмерено покажување во јавноста.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Се присети дека со женската интуиција лесно ги насети опасностите и стапиците и се обиде да му укаже на пропустите и на грешките. Залудно.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Конечно се постави прашањето, зошто сите тие луѓе благовремено не прозбореле за сеновитите страни на своето минато, туку чекаа во јавноста да се појават документи што токму двократно ги обвинуваат - не само за докажана соработка со тајните полиции, туку и за прикривање на таа своја дејност - и на тој начин им товарат на грбот морален товар поголем отколку оној што ќе го понесеа навремено самите да излезеа во јавноста со своите вистини.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Ангажманот за јавните интереси, за повредените права и потиснати вистини; критички рефлексивната дистанца во однос на сопствениот идентитет, културното наследство и општествените институции; емфатичната вера во јавноста сензибилизирана за рационална аргументација; перформативното произведување на таа јавност низ актот на јавна употреба на сопствениот ум; принципиелното поттикнување на културата на разлики; отвореноста кон феномените на масовната култура, како и постојаното доведување во прашање на сопствената елитна позиција; одговорноста за демократскиот развој на општеството во целина ... тие и ним блиските особини не се наследуваат по никаква законитост од она што се нарекува хрватска културна и политичка традиција.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Тој протест во јавноста е наречен Dotolku, da se bide inte­ “Manifeste des Intellectuelles”.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Така, едвај облечен, живеел во бу­ре и имал обичај да мас­ту­р­­бира во јавноста за со тоа да го покаже својот пре­­зир спрема цивилизациј­а­та и славење на природата.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Падавичарот Кољо беше карикатурален лик кој сакаше да остави силен впечаток во јавноста по својата елоквентност и начитаност, но неговата беспрекорно јадна харизма сериозно му го нарушуваше планот за некој посериозен успех.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Скопската шмизла е снобист и најчесто дома јаде ајвар, но затоа кога е излезена во град и во јавност таа не пуши ништо испод Марлборо бело и Карелиа слим со цел да биде подобро забележана од околината.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Целата низа од остри епитети, што Хундертвасер ги употреби за за пластичниот опис на современата уметничка продукција веројатно и не би предизвикале пожолчни реакции во јавноста, доколку тој не ја употребеше проскрибираната ознака „изопачена уметност“.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Бобан Пешов ГОСПОДИН ХАНОВЕР СЕ ФУРА НА ЦРТКИ-СТРЕЛКИ, КРУКЧИЊА, КОЦКИЧКИ И ДРУГИ ЛУДИЛА Бобан Пешов своето прво појавување во јавноста исто така го имаше во едно Темплум-списание - Лифт.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Тенденциозното тврдење кое се репродуцираше во јавноста беше дека со измените на овој закон ќе се решат проблемите на околу 6.000 стечајни работници и истите ќе го добијат ветеното материјално обезбедување.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Овие измени за хонорарците наидоа на жестоки осуди и бурни реакции во јавноста, на што се должат и честите измени кои во одредена мера се поповолни за хонорарците од првичните предвидени измени од 2014 година.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Закон за стечај, Сл. весник на РМ, 55/97. 110 Закони за изменување и дополнување на Законот за стечај, Сл. весник на РМ – бр. 47/11, 79/13, 164/13 и 29/14. 109 111 ЗАКОН ЗА МАТЕРИЈАЛНО ОБЕЗБЕДУВАЊЕ НА НЕВРАБОТЕНИТЕ ЛИЦА ПОРАДИ ПРИВАТИЗАЦИЈАТА НА ПРЕТПРИЈАТИЈАТА СО ДОМИНАНТНА СОПСТВЕНОСТ НА ДРЖАВАТА ВО ПЕРИОДОТ ОД 2000 ДО 2004 ГОДИНА Законот за материјално обезбедување на невработени лица поради приватизација на претпријатијата со доминантна сопственост на државата во периодот од 2000 до 2004 година111 беше донесен во 2008 година, во јавноста попознат како „Закон за стечајци“ беше предмет и на првиот дел од оваа трудово - правна анализа.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Овааа реконструкција беше поставена на масивна дрвена рамка, со иста форма и димензии како и постаментот врз кој делото за прв пат беше изложено во јавноста на меѓународната изложба на модерна уметност во музејот на Бруклин во 1926 година.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Затоа, наместо него, на изложбата беше изложена потполно верна реконструкција што неодамна ја направи Улф Линде, поранешен директор на Музејот на модерната уметност во Стокхолм. (претходната реконструкција што тој ја направи во 1961 се оштети - како и оригиналот - при транспортот).
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Како геј-идентитетот, романтичната љубов – особено кога настапува како вистината на нашите најдлабоки чувства, како некој вид цврста емоционалнa подлога – овозможува алиби и покритие за срамните подробности на геј-сексуалноста.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Машките не треба сексуално да играат ‘женска улога‘“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Геј-мажите умеат да бидат особено подложни на митот за романсата, а оттука и особено да им треба ироничното гледиште за љубовта што им го дава машката геј-култура.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Ни овозможува начин на кој желбите ќе си ги претставиме во јавност без да прикажуваме премногу настраност и ја препакува геј-еротичноста во честит, достоинствен, општествено оверен облик.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Најголеми добитници од овој тренд да се претставува културната различност како невина и безопасна разновидност се оние маргинализирани групи што сè уште го носат тешкиот товар на некоја стигма и чие однесување во јавноста, затоа, и натаму предизвикува силна и широка одбивност: Афроамериканците кои си го зборуваат црнечкиот англиски во белечко друштво, геј-мажите што се бакнуваат на улица, буч-жените што заземаат лидерски улоги и наметнуваат авторитет над мажите или лицата со посебни потреби кои со тешки маки и упадливо се трудат да совладаат некој простор што не е скроен за нив.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Џон Бергер тоа го срочил во славна формула: „мажите постапуваат, а жените настапуваат“.286 ‌Мажите, се разбира, изведуваат во јавност и понекогаш може да изведуваат без услужливост кон жените и без да фрлаат сомнеж врз своите машки акредитиви.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Можеби поимот ти го навредува чувството на мажественост или ти ја повредува личната етика; барем онака како што се користи во јавноста и честопати во медиумите!
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Според тој закон, според таа структура на значење, правењето е обродено како машко, а изведувањето е обродено како женско.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Наместо да речеме „Седнете, ве молам, имам нешто да ви кажам“, сега можеме да речеме „Мамо, тато, да ве запознаам, ова е Ленс“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Сигурно, ми требаа години вежба, но сега можам да си се опуштам во јавност без оној опасен срам што те обзема кога ќе си ги видиш дланките олабавенки или дека си фатил некоја женствена поза.“61
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Г0ј се однесува на мажествени момци што сакаат други мажествени момци, кои ја ценат мажественоста и ја негуваат блискоста со други мажи, кои ја отфрлаат женственоста, кои сметаат дека аналниот однос е „крајно деградирачки и одвратен за мажественоста“.348 Еве како е тоа срочено на нивната страница на интернет: Значи, ти си нормално машко што, ете, сака други машки – можеби многу.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, од многу причини не се поврзуваш со „ГЕЈ“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Така е и бидејќи машката изведба се коси со едно темелно начело што со векови ја раководело обродената поделба на прикажувачката работа во западната култура.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во настапите на власта трпеливоста е издигната во граѓанска доблест број еден, веднаш зад онаа што е за секое демократско уредување сама по себе разбирлива, а тоа е почитување на законите и воопшто на сѐ она што е договорено.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Никако не смееме да ја превидиме важната разлика меѓу нив.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Толеранцијата во јавноста скоро секогаш е спомнувана како вредност, дури како синоним за цивилизи-раност.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Денешниве деца, според она што социолозите го лиферуваат во јавноста преку дневните гласила, стојат заглавени во истата кал.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Потоа, претседателот излезе во јавноста со мировен план.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Интересно е што дедо ми и баба ми не се ни бакнуваат во јавност, поради застарените комунистички сваќања.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Како да остануваше палестинската судбина, мое приватно прашање, бев исклучен засекогаш од официјалната надворешно политичка орбита на земјата...
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Со години не се произнесував во јавноста за мојата мисија.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Но, со измената од август 2008, веќе не постои ниту должноста за преквалификација или доквалифи- кација на работникот, туку директно се оди на нивно прогласување за технолошки вишок (чл. 5, ЗИДЗРО/авг.08). 26 26.  Во дебатата што се покрена во јавноста, од ССМ велеа дека со оваа промена рабо- тодавачот, кога ќе го отпушти работникот поради деловни причини, ќе нема никакви обврски кон него.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
В. Клисаровски, Петровски – цит. статија. 18.  Што се однесува до темата која беше отворена во јавноста, за „регресот за годишен одмор“ т.е. популарно наречениот К-15 – треба да напоменеме дека, досега, ниту еден македонски ЗРО не ја регулираше оваа метерија!?
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Ми пречи кога ќе ми се обрати некој почитуван психијатар, кој претходно ме нападнал во јавноста со зборовите: „Тој така зборува пред децата, а ние сме на истата страна во борбата против страдањето“, и испаѓа дека тој има ќерка од осумнаесет години која „одлепува“, и за која тој не сака да им падне во рацете на полициските психијатри и да добива електрошокови. Margina #21 [1995] | okno.mk 61
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Затоа ми се обраќа со молба за помош, за да не ја суредат неговата сакана ќерка.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Истото може да се каже и за сродната идеја на филозофот Јирген Хабермас за јавната сфера („сферата каде приватните лица се здружуваат во јавност“ 80).
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Борбата за права е таа којашто произведува јавен простор.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Областите од општествениот живот за кои претходно не се зборувало, па дури не се ни проблематизирале, сега се ставаат на јавна дебата.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Јавниот простор е простор каде исклучените групи се бунтуваат за да бараат легитимитет во јавноста, т.е. тој е длабоко политички простор.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Она што е уникатно според Хабермас е медиумот на оваа политичка конфронтација, односно јавното расудување: „Буржоаската јавна сфера може да се сфати пред сѐ како сфера каде приватните лица се здружуваат во јавност; тие наскоро тврдеа дека јавната сфера регулира одозгора наспроти самите јавни власти, за да ги вклучи во дебата во врска со општите правила кои ги раководат односите во основа приватизираната но јавно релевантна сфера на стокова размена и општествен труд.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Од друга страна, агората е многу тесно дефинирана како специфична форма на простор што се користи колективно, бидејќи во античка Грција политичките права биле ограничени на многу тесна имотна општествена класа („слободни граѓани“) – на тој начин исклучувајќи ги жените, децата, робовите и странските жители.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Престојувајќи во Врховнот штаб, тие автентично, од лице место, ја информирале англо-американската и британската јавност за настаните во Југославија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Несомнено дека Британците не можеле толку лесно да се ослободат од идејата за ангажирање на Македонците за свои цели.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Особено голем публицитет во јавноста на САД предизвикало првото интервју на Јосип Броз Тито дадено на д-р Стојан Прибичевиќ и на Џон Талбот.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Тие сметале дека во случај ако таа информација да излезе во јавноста би имале големи проблеми во објаснувањето пред Југословенската и Грчката влада за британската акција за "употребата на Македонците".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)